Provozovatel elektrické sítě ČEZ Distribuce od konce loňského roku přestává informovat o plánovaných odstávkách elektrické energie prostřednictvím letáků a zavádí pro své zákazníky moderní nástroj informování. Stačí se zaregistrovat, nebo se podívat na stránku oznamovací služby.
PROČ SE MĚNÍ ZPŮSOB OZNAMOVÁNÍ?
- Stále více zákazníků volá po moderních způsobech oznamování a využívání digitálních technologií. U stávajícího systému výlepu letáků se distributor potýkal s plošnými zákazy výlepu, stížnostmi na nečitelnost či nevhodné umístění apod.
JAK SE ZÁKAZNÍK O ODSTÁVCE DOZVÍ?
- individuálně e-mailem nebo SMS
- na internetových stránkách www.cezdistribuce.cz/odstavky
- na úřední desce apod.
JAK A KDE SE MŮŽE ZÁKAZNÍK ZAREGISTROVAT, ABY DOSTÁVAL UPOZORNĚNÍ E-MAILEM NEBO SMS?
- Zákazník bude potřebovat datum narození nebo IČO a EAN kód, který najde na vyúčtování za elektřinu.
- Pak už jen navštíví www.cezdistribuce.cz/sluzba, kde si zaregistruje, popř. zkontroluje kontaktní údaje pro zasílání upozornění, a je hotovo.
VÝHODY REGISTRACE PRO ZÁKAZNÍKA
- o plánované odstávce se dozví včas, i když se na dané adrese pravidelně nezdržuje
- bude neprodleně informován i o případném zrušení odstávky
- získá informace o předpokládané době obnovení dodávek při poruše
- ročně uspoříme 4 000 kg papíru, to je přibližně 10 stromů, a za pár let tak společně ušetříme celý les
PROČ JE POTŘEBA REGISTRACE?
- Při připojení odběrného místa zákazník nemusel uvést své kontaktní údaje nebo údaje již nemusí být aktuální. Proto je lepší si aktuální e-mailovou adresu i telefonní číslo nově nastavit či zkontrolovat, zákazník tak bude mít jistotu, že informace obdrží včas.