S ohledem na aktuální situaci, nouzový stav a zredukované úřední hodiny na registrech vozidel, je možné v rámci procedury vyřazení vozidla z provozu podat příslušnou žádost například elektronicky bez nutnosti současného předložení registračních značek, malého a velkého technického průkazu a zaplacení správního poplatku. Ten je možné uhradit a nezbytné dokumenty předat úřadu během nadcházejících úředních dnů. (V současné době jsou stanoveny na pondělí a středu od 10 do 12 a od 13 do 16 hodin.) Stěžejní pro zavedení termínu do systému a tedy i pro související povinnost plateb pojištění odpovědnosti a silniční daně je termín podání samotné žádosti.
Žádost o vyřazení vozidla z provozu je možné předat elektronicky (prostřednictvím datové schránky nebo emailu s elektronickým podpisem) nebo prostřednictvím podatelny úřadu. Prosíme všechny žadatele, kteří zvolí tuto „postupnou“ proceduru, aby k žádosti připojili aktuální kontaktní údaje – telefonní číslo nebo mailovou adresu.