foto

Kampaň „Město zážitků“ pokračuje

Karlovy Vary pokračují v kampani na podporu lázeňství a cestovního ruchu. S prezentací „Města zážitků“ začínají cílit i na německé turisty a lázeňské hosty z postsovětských republik. Na restart odvětví, která jsou pro ekonomiku města stěžejní, vyčlenily Karlovy Vary 50 milionů korun. Částka nezahrnuje pouze investice do reklamy, ale také náklady na další projekty, které mají do města nalákat turisty, tedy pobytové vouchery, program Karlovarského kulturního léta a volnočasové aktivity.

Pětina vyčleněné částky, 10 milionů korun, byla vyhrazena na Vary°Vouchery zajišťující slevu na pobyt v Karlových Varech. Pro zájemce byly připraveny tři kategorie od krátkých pobytů se snídaní, přes víkendové wellness programy až pobyty s lázeňskou léčbou. Do poloviny července uplatnili zájemci již 2 686 voucherů za zhruba 6,4 milionu korun. Nejžádanější jsou kratší pobyty. V reakci na tento zájem a také na spuštění státem dotovaných poukazů na lázeňskou léčbu byl proto navýšen počet voucherů na krátkodobé pobyty.

Bezmála 7 miliony korun byl podpořen program Karlovarského kulturního léta, který zatraktivňuje společensko-kulturní život ve městě. Obyvatelé i návštěvníci Karlových Varů mohou po celé dva prázdninové měsíce vybírat z přibližně 250 koncertů, divadelních a filmových představení, workshopů, hraných prohlídek města a dalších akcí. Na většinu z nich je volné vstupné, koncerty hvězdných interpretů a projekce autokina na letišti jsou dostupné za symbolických 100 korun. U hotelu Thermal v centru města nebo ve volnočasovém areálu Rolava vystoupili nebo vystoupí Mirai, Aneta Langerová, Lenka Filipová, Monkey Business, Mňága a Žďorp nebo Lenny.

Na samotnou reklamní kampaň propagující Karlovy Vary jako atraktivní a bezpečnou destinaci bylo prozatím vynaloženo zhruba 13,5 milionu korun. Kampaň běží v Česku od června. Infocentrum města, které propagaci zaštiťuje, využívá venkovní reklamu (billboardy, citylighty, inzertní plochy v metru a vlacích), rádia, tiskoviny a internet. Od července začíná v návaznosti na rozvolnění přeshraničního pohybu cílit prostřednictvím internetu i na německou klientelu a zaměřuje se také na udržení podvědomí ve státech bývalého Sovětského svazu.

Všechny aktivity kampaně Karlovy Vary – Město zážitků, jsou soustředěny na webové stránky www.mestozazitku.cz, kde zájemci najdou mimo jiné informace o slevových voucherech, program Karlovarského kulturního léta, nabídku turistické karty Karlovy Vary Region Card, tipy na výlety, městem podporované volnočasové aktivity pro děti turistů.

Velký úspěch zaznamenala časově omezená zvýhodněná nabídka Karlovy Vary Region Card. Díky turistické kartě, která zajišťuje vstupy zdarma nebo s výraznou slevou na atraktivní místa ve městě i okolí, se výrazně zvýšila návštěvnost turistických cílů. V Karlových Varech jde například podzemí Vřídla, rozhlednu Diana a sousední Motýlí dům nebo sklárnu Moser. Turistická karta je nově v prodeji také on-line na stránkách https://karlovyvarycard.cz/cs.